Oferta pracy w naszym Call Center

Warszawa

Rzeszów
Unicall Communication Group jest obecnie jedną z największych europejskich firm świadczących usługi związane z telemarketingiem i obsługą klienta. Firma powstała w 2004 roku w Norwegii. Do tej pory powstało ponad 1000 miejsc pracy w 11 centrach biznesowych zlokalizowanych w Czechach, Polsce, na Litwie, Łotwie, Węgrzech oraz Słowacji. Nasze lokalizacje w Polsce to: Bydgoszcz, Rzeszów, Warszawa. W związku z dynamicznym rozwojem Firmy poszukujemy obecnie kandydatów na stanowisko: Konsultant ds. kontaktów z klientami (Oddział Rzeszów).
Jeśli:
- masz miły głos i dobrą dykcję,
- jesteś ambitny i zdecydowany,
- szybko się uczysz,
- jesteś komunikatywny i otwarty,
- potrafisz obsługiwać komputer.
Oferujemy:
- konkurencyjne wynagrodzenie: stała podstawa + system premiowy,
- dogodne godziny pracy,
- liczne szkolenia oraz przejrzystą ścieżkę rozwoju,
- pracę w przyjaznej atmosferze i komfortowych warunkach.
Dołącz do naszego zespołu!
Jak dbamy o pracownika?
Stanowisko call center w UniCall to znacznie więcej niż tzw. praca na słuchawce. Każdemu konsultantowi telefonicznemu oferujemy:
- Komfortowe i przyjazne środowisko pracy
- Rozwój osobisty poprzez nieustanne szkolenia
- Indywidualne podejście do potrzeb pracownika
- Gratyfikacje i bonusy
- Nowoczesne i dobrze wyposażone miejsce pracy
- Pracę dla prestiżowych klientów
W UniCall tworzymy zespół ludzi przyjaznych, zabawnych, otwartych na nowe doświadczenia i dynamicznych. Nie lubimy przesadnej biurokracji, gdyż dla nas liczy się osiąganie wyznaczonych celów w najszybszy możliwy sposób. Pracujemy jako zespół, uczymy się od siebie nawzajem, przez co wszyscy traktujemy się na równi.
Podkreślamy również indywidualne podejście do każdego naszego pracownika. Wzajemne zaufanie jest kluczem do sukcesu, dlatego słuchamy naszych pracowników, ich nowych idei i rodzących się potrzeb, którym chcemy sprostać.
Wzajemne zaufanie jest kluczem do sukcesu, dlatego słuchamy naszych pracowników, ich nowych idei i rodzących się potrzeb, którym chcemy sprostać. Każdy nasz konsultant contact center to ekspert ze znakomitą znajomością swojej dziedziny i wiedzą rozwijaną poprzez ciągłe szkolenia. Dbamy o odpowiedni system motywowania. Praca cc to także atrakcyjne zarobki i liczne bonusy dla najlepszych. Dzięki temu nasi pracownicy są lojalni, zdyscyplinowani i zmotywowani do wydajnej pracy.
Wierzymy w profesjonalizm i jakość. Naszym celem jest, aby pracownik call center pojawiał się w biurze z entuzjazmem i nieustającą motywacją do osiągania zamierzonych celów.