Call Center
Nasze call center oferują szeroki wachlarz aktywnych form sprzedaży oraz usługi informacyjno-analityczne, które mają zastosowanie na rynku detalicznym i biznesowym jak również dają wiele innych możliwości na polu marketingowym (np. podczas wprowadzania nowego produktu, prowadzenia badań rynkowych, wspierania kampanii internetowych itp.). Jesteśmy do Państwa dyspozycji w wyżej wymienionych dziedzinach działania, jednakże poza wspomniana różnorodnością naszej oferty możemy też asystować Państwa firmie w sprzedaży, obsłudze klienta, planowaniu i implementacji wyników analiz rynkowych. Służymy biznesową konsultacją. Zaufaj nam, nawiąż z nami współpracę, dla osiągnięcia wspólnej korzyści.
- Sprzedaż produktów i usług
- Tworzenie i profilowanie baz danych
- Cross-sell i up-sell do obecnych Klientów
- Mystery shopping – testowanie działu sprzedaży i obsługi klienta
- Badanie rynku CATI w dowolnie obranych dziedzinach
- Umawianie spotkań dla przedstawicieli handlowych
Obsługa Klienta
Nasze call center zapewniają obsługę klienta w każdej formie i w bardzo szerokim zakresie działania. Dając gwarancję wysokiej jakości, zapewniamy jednocześnie dostęp do wielu opcji obsługi do wyboru w zależności od potrzeb i środków jakimi Paśtwo dysponujecie. Możemy zapewnić stałą współpracę przy kompleksowej obsłudze Państwa Klientów. Jesteśmy również otwarci na możliwość outsourcingu uzupełniającego działalność wykonywaną przez firmę naszego klienta (np. części połączęń z recepcji, helpdesku lub obsługę korespondencji milowej z klientami). Możemy również podjąć współpracę jedynie w kryzysowych okresach działalności (np. podczas wprowadzania na rynek nowego produktu lub przeprowadzania kampanii marketingowej). Współpraca z UniCall jest w stanie zauważalnie zredukować koszty prowadzenia małych firm, które nie posiadają środków lub wystarczającego zasięgu do switchboardu. Nasi specjaliści chętnie pomogą w dobraniu najbardziej optymalnych rozwiązań obsługi klienta.
- Całkowity outsourcing obsługi klienta
- Częściowy outsourcing obsługi klienta (recepcja, poczta, helpdesk)
- Współpraca w okresach kryzysowych
- Pomocny helpdesk
- Efektywne wsparcie techniczne
- Kompleksowa kampanii marketingowej
Back Office
UniCall oferuje wszystkie dostępne formy administrowania i obsługi technicznej w ramach działalności określanej mianem back-office. Możemy wesprzeć Twoją firmę pozostawiając do dyspozycji szeroki wachlarz usług, które elastycznie dopasujesz do własnych potrzeb. Oprócz gwarancji jakości zapewniamy wprowadzanie danych, obsługę procesu rejestracji, przyjmowanie zamówień jak i całkowite zarządzanie sprzedażą internetową (np. przyjmowanie zgłoszeń, pakowanie produktu, logistyka transportu, sortowanie, inwentaryzacja, dostawa itp.). UniCall posiada solidne zaplecze do zarządzania operacjami back-office w Europie i z pewnością podoła działaniu w pełnym zakresie. Dzięki znakomitej znajomości języków obcych nasi pracownicy sprostają nawet najbardziej wymagającym zleceniom międzynarodowych korporacji, które wymagają scentralizowanej i monitorowanej obsługi w kategorii back-office.
- Procesowanie złożonych zamówień
- Dokładne wprowadzanie i archiwizowanie danych
- Magazynowanie i inwentaryzacja
- Sprawna obsługa poczty
- Działanie kompleksowe: od pakowania do dostarczenia
- Logistyka bezpiecznego transportu przesyłek
Case studies



