Call Center

Nasze call center oferują szeroki wachlarz aktywnych form sprzedaży oraz usługi informacyjno-analityczne, które mają zastosowanie na rynku detalicznym i biznesowym jak również dają wiele innych możliwości na polu marketingowym (np. podczas wprowadzania nowego produktu, prowadzenia badań rynkowych, wspierania kampanii internetowych itp.). Jesteśmy do Państwa dyspozycji w wyżej wymienionych dziedzinach działania, jednakże poza wspomniana różnorodnością naszej oferty możemy też asystować Państwa firmie w sprzedaży, obsłudze klienta, planowaniu i implementacji wyników analiz rynkowych. Służymy biznesową konsultacją. Zaufaj nam, nawiąż z nami współpracę, dla osiągnięcia wspólnej korzyści.

  • Sprzedaż produktów i usług
  • Tworzenie i profilowanie baz danych
  • Cross-sell i up-sell do obecnych Klientów
  • Mystery shopping – testowanie działu sprzedaży i obsługi klienta
  • Badanie rynku CATI w dowolnie obranych dziedzinach
  • Umawianie spotkań dla przedstawicieli handlowych

Obsługa Klienta

Nasze call center zapewniają obsługę klienta w każdej formie i w bardzo szerokim zakresie działania. Dając gwarancję wysokiej jakości, zapewniamy jednocześnie dostęp do wielu opcji obsługi do wyboru w zależności od potrzeb i środków jakimi Paśtwo dysponujecie. Możemy zapewnić stałą współpracę przy kompleksowej obsłudze Państwa Klientów. Jesteśmy również otwarci na możliwość outsourcingu uzupełniającego działalność wykonywaną przez firmę naszego klienta (np. części połączęń z recepcji, helpdesku lub obsługę korespondencji milowej z klientami). Możemy również podjąć współpracę jedynie w kryzysowych okresach działalności (np. podczas wprowadzania na rynek nowego produktu lub przeprowadzania kampanii marketingowej). Współpraca z UniCall jest w stanie zauważalnie zredukować koszty prowadzenia małych firm, które nie posiadają środków lub wystarczającego zasięgu do switchboardu. Nasi specjaliści chętnie pomogą w dobraniu najbardziej optymalnych rozwiązań obsługi klienta.

  • Całkowity outsourcing obsługi klienta
  • Częściowy outsourcing obsługi klienta (recepcja, poczta, helpdesk)
  • Współpraca w okresach kryzysowych
  • Pomocny helpdesk
  • Efektywne wsparcie techniczne
  • Kompleksowa kampanii marketingowej

Back Office

UniCall oferuje wszystkie dostępne formy administrowania i obsługi technicznej w ramach działalności określanej mianem back-office. Możemy wesprzeć Twoją firmę pozostawiając do dyspozycji szeroki wachlarz usług, które elastycznie dopasujesz do własnych potrzeb. Oprócz gwarancji jakości zapewniamy wprowadzanie danych, obsługę procesu rejestracji, przyjmowanie zamówień jak i całkowite zarządzanie sprzedażą internetową (np. przyjmowanie zgłoszeń, pakowanie produktu, logistyka transportu, sortowanie, inwentaryzacja, dostawa itp.). UniCall posiada solidne zaplecze do zarządzania operacjami back-office w Europie i z pewnością podoła działaniu w pełnym zakresie. Dzięki znakomitej znajomości języków obcych nasi pracownicy sprostają nawet najbardziej wymagającym zleceniom międzynarodowych korporacji, które wymagają scentralizowanej i monitorowanej obsługi w kategorii back-office.

  • Procesowanie złożonych zamówień
  • Dokładne wprowadzanie i archiwizowanie danych
  • Magazynowanie i inwentaryzacja
  • Sprawna obsługa poczty
  • Działanie kompleksowe: od pakowania do dostarczenia
  • Logistyka bezpiecznego transportu przesyłek

Case studies

Case study 1
Case study 2
Case study 3
Case study 4

Zanim spytasz, sprawdź czy odpowiedź na Twoje pytanie nie znajduje się poniżej:

Zależy to od zakresu usług objętych kampanią. Potrzebujemy co najmniej 5 pracujących dni po podpisaniu kontraktu. Okres ten może się przedłużyć o kilka kolejnych dni, jeśli kampania wymaga wytężonego treningu i szkolenia pracowników.
Nie, sami przygotowujemy taka bazę, jeśli natomiast firma posiada już jakieś archiwum (np. pozyskane podczas ankiet internetowych lub do newslettera) będzie ona na pewno pomocna.
Bardzo przydatny będzie scenariusz rozmowy, ale wystarczą nam również tylko informacje na temat produktu, na podstawie których taki scenariusz przygotują nasi specjaliści. Zdefiniowanie celu, jakie ma osiągnąć call center oraz budżetu jakim dysponuje firma czy to na miesiąc czy na pojedyncze zamówienie, będzie również konieczne.
Wierzymy, że tylko całkowite skupienie i szczegółowy trening może zmotywować zespół pozwalając mu osiągnąć oczekiwane cele.
Centra outsourcingowe to część naszej firmy zlokalizowana w różnych budynkach. Outsourcing do osiągnięcia sukcesu wymaga przygotowania i zaangażowania z obu stron: zarówno naszego klienta jak i naszej. Wyniki finansowe naszej działalności są w całości udostępniane klientom. Co więcej, każdy przedstawiciel współpracującej z nami firmy jest zawsze mile widziany w naszych siedzibach. Możemy nawet przygotować tam specjalne miejsce pracy, które pozwoli na nieustanną obserwację pracy danego centrum.
Zapewniamy dostęp do raportów generowanych online, w formie dostosowanej do życzeń klienta. Oprócz statystyk przesyłamy również raporty sprzedaży i wyciągi z baz danych.
CTI to skrót od Computer Telephone Integration. Jest to system, który umożliwia automatyczne wykonywanie połączeń poprzez interfejs na komputerze stacjonarnym.
Jest to system wyliczający ile rozmów otrzyma jeszcze dane stanowisko bazując na statystykach wygenerowanych podczas trwania kampanii. System ten zawsze przewiduje więcej rozmów niż jest to aktualnie możliwe zakładając realistycznie, że nie wszystkie połączenia dojdą do skutku.
Ilość stanowisk odnosi się do konkretnych miejsc okupowanych w trakcie wykonywania pracy. Nasze kampanie trwają 12 lub więcej godzin dziennie, co wymaga obsługi stanowiska przez więcej niż jednego agenta, który przebywa na swojej zmianie 8 godzin.
Dbamy o zachowanie wszelkich wymogów Prawa Ochrony Danych. Ponadto został u nas przeprowadzony audyt bezpieczeństwa danych, zarówno przez instytucje bankowe jak i ubezpieczycieli z wynikiem pozytywnym.
Ze względu na różnorodny charakter każdego zlecenia nie jesteśmy w stanie podać ogólnego kosztorysu. Na cenę końcową wpływają różne czynniki, w tym rodzaj sprzedawanego produktu, bazy danych, godziny pracy i wiele innych. Prosimy o kontakt w celu ustalenia orientacyjnej ceny Państwa projektu.
Tak. Rozdzielamy je pomiędzy kraje, w których działamy tak, aby przypisać do nich pracowników o najwyższym poziomie znajomości danego języka.
11
lokalizacji
45
klientów
138
projektów
670000
sprzedaży