Aktualności
Umawianie spotkań dla firmy z sektora gazowego
Przeprowadziliśmy kampanię testową umawiania spotkań dla przedstawicieli handlowych wiodącej na polskim rynku firmy handlującej gazem LPG. Zdanie polegało na weryfikacji podstawowych informacji na temat obecnych instalacji i umówienia spotkania dla przedstawicieli naszego Partnera. Wykorzystywaliśmy aplikację stworzoną przez Unicall, która pozwala na synchronizację kalendarza konsultanta i handlowca, dzięki czemu przedstawiciele mogli prowadzić niezależne działania sprzedażowe, które nie kolidowały z kampanią Unicall. Projekt zakończył się sukcesem i będzie kontynuowany po okresie wakacyjnym.
Współpraca z jednym z wiodących światowych banków
Rozpoczęliśmy długofalową współpracę w zakresie sprzedaży kart kredytowych z jednym z wiodących banków na polskim rynku. Zadaniem Unicall jest pozyskiwanie nowych klientów w oparciu o dedykowaną ofertę produktową oraz obsługa back-office większości procesu sprzedaży do podpisania umowy włącznie. Współpraca została poprzedzona procesem certyfikacji oraz szczegółowym szkoleniem na temat produktów oferowanych przez Bank.
Kolejna siedziba UniCall: Budapeszt
Z początkiem miesiąca otworzyliśmy nowe call center w centrum Budapesztu. Nowa lokalizacja zajmuje się obsługą bieżących projektów, lecz w niedługim czasie podejmie również wyzwania związane z wdrażaniem nowych kampanii. Dzięki szerokiej bazie językowej, nowe biuro ma szansę stać się wielojęzycznym centrum obsługi dla większości krajów europejskich.
Nowy logotyp
Nasze logo było z nami od 2006 roku, czyli od początku istnienia firmy. Pod koniec ubiegłego roku podjęliśmy decyzję o zmianie, ponieważ w naszym odczuciu logotyp nie odzwierciedlał dynamicznego charakteru zmian zachodzących w firmie. Ogłosiliśmy konkurs na jednym z międzynarodowych portali, z wyników którego jesteśmy niezmiernie zadowoleni. Poprzez zmianę fontu na bezszeryfowy, logo zyskało nowoczesny wygląd dopasowany do ery cyfrowej, stając się jednocześnie bardziej widoczne i rozpoznawalne.
Targi Call Center World w Berlinie
Nasz europejski Dział Sprzedaży i Marketingu odwiedził targi Call Center World w stolicy Niemiec, aby zaczerpnąć inspiracji i wymienić doświadczenia z naszymi zachodnimi kolegami i koleżankami. Celem wizyty było również zbadanie nowych systemów i technologii, które pozwoliłby na wdrożenie nowych usług i usprawnienie obecnie stosowanych rozwiązań.