Po okresie drobiazgowych przygotowań uruchomiliśmy infolinię Renault Polska dla wsparcie marek Renault i Dacia na rynku polskim. Obsługa obejmuje infolinię ogólną oraz dedykowane wparcie techniczne dla systemów multimedialnych oraz portali MyRenault i MyDacia. Renault wyszło naprzeciw oczekiwaniom kierowców, aby zapewnić wygodne kontakt w kwestiach technicznych w coraz bardziej skomputeryzowanym świecie motoryzacji.
Usługa odbiega od standardowego modelu outsourcingu, ponieważ jest świadczona w biurze naszego klienta. Takie rozwiązanie było niezbędne z uwagi na częste aktualizacje wiedzy produktowej wymagające styczności wewnętrznymi działami wsparcia Renault, technikami, działem marketingu oraz dostępu do samochodów producenta. Unicall zapewnia systemy call center, IVR, raportowanie oraz personel, natomiast Renault odpowiada za wiedzę merytoryczną i bieżący nadzór kampanii.
W imieniu Renault Polska zapraszamy na jazdy testowe!