Wsparcie, outsourcing sprzedaży


Oferowane przez nas usługi call center to nie tylko profesjonalny outsourcing sprzedaży. Nasi konsultanci zapewniają skuteczny telemarketing, ale też badanie potrzeb klienta (badania rynku CATI w dowolnie wybranych dziedzinach), a także umawianie spotkań dla przedstawicieli handlowych czy też umawianie spotkań biznesowych w imieniu klienta. Skorzystanie z pomocy zewnętrznej firmy możne znacznie usprawnić funkcjonowanie przedsiębiorstwa, a także przyspieszyć osiągnięcie zamierzonych celów biznesowych.

Starannie dobieramy pracowników do naszego zespołu. Zdajemy sobie sprawę z tego, że otwarty, pewny siebie i komunikatywny konsultant ma ogromny wpływ na skuteczną telesprzedaż, a także na pozytywny wizerunek firmy. Oferujemy wsparcie w ramach stałej oraz doraźnej pomocy. Usługi takie jak generowanie leadów sprzedażowych, cross-sell i up-sell do obecnych klientów, infolinia czy badanie potrzeb klienta może stanowić kompleksowe wsparcie outsourcingowe bądź też jednorazową pomoc np. przy wprowadzaniu na rynek nowej usługi czy też produktu.

11
lokalizacji
45
klientów
138
projektów
670000
sprzedaży