Wsparcie, outsourcing sprzedaży
Oferowane przez nas usługi call center to nie tylko profesjonalny outsourcing sprzedaży. Nasi konsultanci zapewniają skuteczny telemarketing, ale też badanie potrzeb klienta (badania rynku CATI w dowolnie wybranych dziedzinach), a także umawianie spotkań dla przedstawicieli handlowych czy też umawianie spotkań biznesowych w imieniu klienta. Skorzystanie z pomocy zewnętrznej firmy możne znacznie usprawnić funkcjonowanie przedsiębiorstwa, a także przyspieszyć osiągnięcie zamierzonych celów biznesowych.
Starannie dobieramy pracowników do naszego zespołu. Zdajemy sobie sprawę z tego, że otwarty, pewny siebie i komunikatywny konsultant ma ogromny wpływ na skuteczną telesprzedaż, a także na pozytywny wizerunek firmy. Oferujemy wsparcie w ramach stałej oraz doraźnej pomocy. Usługi takie jak generowanie leadów sprzedażowych, cross-sell i up-sell do obecnych klientów, infolinia czy badanie potrzeb klienta może stanowić kompleksowe wsparcie outsourcingowe bądź też jednorazową pomoc np. przy wprowadzaniu na rynek nowej usługi czy też produktu.