UniCall – najlepszy wybór dla innowacyjnych rozwiązań call center w Europie

people warking in call centre

Pozyskanie klienta

  • Telemarketing
  • Cross-sell i up-sell
  • Umawianie spotkań
  • Profilowanie bazy danych i wsparcie działów sprzedaży
  • Mystery shopping oraz kontrola jakości
  • Analizy i konsultacje brandowe
managers team

Obsługa klienta

  • Najwyższe standardy obsługi klienta
  • Całkowity lub częściowy outsourcing
  • Współpraca stała lub okresowa
  • Obługa nadwyżki połączeń
  • Redukcja kosztów
office equipment

Back Office

  • Wsparcie techniczne i administracyjne
  • Precyzyjne wprowadzanie danych
  • Wielojęzykowa rejestracja
  • Rzetelne procesowanie zamówień
  • Przechowywanie, pakowanie, dostawa i kontrola jakości

Gdzie jesteśmy

office map

Aktualności

O bezpieczeństwie danych osobowych w call center

2016-12-02
Zabieramy głos w dyskusji na temat ochrony danych osobowych w sektorze BPO. Jest to niezwykle istotna. Każda firma outsourcingowa musi spełniać warunku bezpieczeństwa technicznego na poziomie określonym w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji jako "wysoki". Dodatkowo respektowane są indywidualne wymagania firm - klientów, które zlecają przetwarzanie danych. Na przykład większość instytucji finansowych przed rozpoczęciem współpracy z firmą zewnętrzną przeprowadza szczegółowe audyty bezpieczeństwa, obejmujące zarówno pomieszczenia, w których są ...

Wyróżnienie Book of Lists dla Unicall

2016-09-29
Otrzymaliśmy wyróżnienie Book of Lists za innowacyjne podejście do kontroli jakości oraz zunifikowany system raportowania obejmujący wszystkie nasze lokalizacje w 6 krajach. Nagroda została wręczona w Zamku Ujazdowskim w trakcie corocznej uroczystej gali organizowanej przez Warsaw Business Journal.     

Prognoza rynku call center w Outsourcing & More

2016-08-29
​W sierpniowym numerze  Outsoucing & More ukazał się nasz artykuł, w którym prezentujemy naszą prognozę rozwoju rynku call center w Polsce.  

Współpraca z Telio

2016-04-25
Wznowiliśmy współprace z Telio, który jest wiodącym norweskim operatorem telefonii komórkowej oferującym atrakcyjne abonamenty oraz pakiety minut do Polski dla tamtejszej Polonii. W przeciwieństwie do pozostałych operatorów, Telio przygotowało ofertę modułową, która pozwala swobodne dopasowanie pakietu do własnych wymagań. Ponadto, dotychczasowa oferta została rozszerzona o intenet stacjonarny od NextGenTel, która jest większościowym udziałowcem Telio. W związku dużą społecznością polską zamieszkującą Norwegię, zapewnienie usług w języku polskim zyskuje coraz większe znaczenie, ponieważ pozwala nas szybsz...

Sprzedaż ubezpieczeń

2016-04-24
Rozpoczynamy nową długoterminową kampanię sprzedaży ubezpieczeń z jedną największych światowych firm ubezpieczeniowych. Początkowo Konsultanci Unicall będą oferowali ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków osobom prywatnym na terenie całego kraju, jednak nie wykluczamy rozszerzenia oferty o pozostałe produktu ofertowane przez naszego partnera. Z uwagi na wymagania klienta oraz regulacje prawne, call center musiało przejść szczegółowy audyt, który obejmował  takie obszary jak: bezpieczeństwo danych, systemy informatyczne, procedury awaryjne, politykę kontroli jakości. Ponadto wszyscy Konsultanci zostali...

11
lokalizacji
45
klientów
138
projektów
670000
sprzedaży
{-- This Cookie Policy applies to any websites, branded pages on third party platforms (such as Facebook or LinkedIn), and applications accessed or used through such websites or third party platforms (“UniCall Sites”) which are operated by or on behalf of the UniCall group of companies. By using the UniCall Sites, you are consenting to our use of cookies in accordance with this Cookie Policy. If you do not agree to our use of cookies in this way, you should set your browser settings accordingly or not use the UniCall Sites. If you disable the cookies that we use, this may impact your user experience while on the UniCall Sites. --}