>
Apie mus

O nas

UniCall to outsourcingowe contact center o skandynawskich korzeniach i kulturze pracy, które przenieśliśmy z powodzeniem na obszar Europy Środkowo-Wschodniej.

Firma powstała w 2004 roku w Norwegii. Od tej pory firma rozrosła się oferując niemal 400 miejsc pracy w 5 centrach biznesowych zlokalizowanych w Polsce, na Litwie, Węgrzech oraz Estonii.

Dzięki rzetelnemu zapleczu finansowemu i technicznemu UniCall dostarcza szerokiej gamy usług w zakresie telemarketingu, sprzedaży, obsługi klienta, wsparcia technicznego, funkcjonalności back-office i doradztwa biznesowego w wielu wyspecjalizowanych dziedzinach.

Ze względu na bliskie relacje biznesowe w ubiegłych, 2021 jesteśmy częścią Natural Pharmaceuticals, producenta naturalnych suplementów diety na bazie kwasów Omega-3.

DZIAŁAMY OD
2004
Jesteśmy obecni w rejonie Europy Wschodniej
250+
STANOWISK
I niemal 400 pracowników

Obszar działania

PL

Warszawa Rzeszów

LT

Kowno

LV

Varga

HU

Budapeszt
Obsługujemy również inne kraje i języki naszych biurach i lokacjach naszych parnerów

Nasze wartości

Jesteśmy najlepszym rozwiązaniem na rynku bez względu na to czy potrzebujesz obsługi telemarketingu, funkcjonalnej infolinii, telefonicznego wsparcia technicznego czy też windykacji należności. Nasze kluczowe wartości to jakość, etyka, transparentna współpraca i innowacyjne rozwiązania. Dzięki nim zapewniamy naszym klientom efektywność, wydajność, profesjonalizm potrzebny do efektywnej realizacji kampanii. Wykfalifikowany personel, etyczne zasady działania i kontrola jakości jest naszym gwarantem dla osiągnięcia sukcesu w branży call center.
JAKOŚĆ
Jako podstawa naszego sukcesu

Zapewnimy doskonałość, dążąc do ciągłej poprawy. Każdy z nas jest odpowiedzialny za jakość wszystkiego, co robimy.

WSPÓŁPRACA
Jest tym, co zapewnia rozwój

Współpracując i płynnie dzieląc się wiedzą z innymi organizacjami, możemy uczynić naszą firmę jeszcze silniejszą.

KOMUNIKACJA
Jest główną częścią każdego rozwiązania

Musimy pamiętać o tym, jak ważne jest uczciwe komunikowanie problemów i przełomów. Im szybciej poinformujemy o problemie, tym łatwiej będzie nam zmobilizować zasoby naszej firmy do jego rozwiązania.

DOSKONAŁOŚĆ
Jest wynikiem naszych zaangażowanych wysiłków

Skupiamy się na wydajności, aby w pełni wykorzystać potencjał operacyjny i finansowy firmy.

WYDAJNOŚĆ
Czy nasz czas i wysiłek są mądrze wykorzystywane

Unikamy biurokratycznych opóźnień. Dążymy do tego, aby być wystarczająco elastyczni, aby działać szybciej niż nasza konkurencja. Zachowujemy wydajność "małej firmy", które charakteryzuje Unicall od samego początku.

INTEGRALNOŚĆ
Jest kluczem do naszego sukcesu

Uczciwość musi charakteryzować wszystko, co robimy. Nie idziemy na skróty. Chcemy, aby każdy, kto ma kontakt z Unicall, wiedział, że działamy we właściwy sposób

Dlaczego Unicall?

Kodėl Unicall?

Od początku istnienia firmy duży nacisk kładziemy na jakość usług i przejrzystość wszystkich procesów, zarówno przy współpracy z naszymi pracownikami jak i w kontaktach z partnerem biznesowym i klientem.

Nieustannie rozwijamy nasze standardy i poszukujemy nowych, lepszych rozwiązań. Nasz sukces bazuje na wysokiej jakości usługi na każdym jej etapie, od monitorowania i planowania po implementację.

Wszystko po to, aby osiągnąć jak najlepszą wydajność. Nasze call center to połączenie wysiłku mocno zmotywowanych specjalistów i najnowszej technologii.

Jakość

Jakość

Każdy projekt jest i każdy Klient jest traktowany indywidualnie z największą dbałością i zaangażowaniem po to, by osiągnąć wspólny sukces. Dążymy do wyboru optymalnego rozwiązania przy wsparciu zaawansowanych technologii. Każdy z naszych Klientów ma dostęp do bieżących wyników kampanii, nagrań rozmów oraz ma możliwość przebywania w call center na każdym etapie realizacji kampanii. Technologie stosowane przez UniCall gwarantują najwyższy stopień kontroli i bezpieczeństwa powierzonych nam danych.

Technologijos

Technologia

Technologia jest podstawą naszej codziennej działalności i głównym narzędziem pracy. Nasza firma bazuje na międzynarodowej komunikacji. Wszystkie siedziby pracują na tym samym systemie operacyjnym, co przyczynia się do większej efektywności współpracy pomiędzy centrami UniCall w całej Europie i płynniejszej wymiany informacji między nimi. Raportowanie w obrębie tego systemu jest procesem całkowicie zautomatyzowanym, dzięki czemu nasi Team Leaderzy i Managerowie mogą skupić się na pozostałych zadaniach.