Kim jesteśmy

UniCall to outsourcingowe contact center o skandynawskich korzeniach i kulturze pracy, które przenieśliśmy z powodzeniem na obszar Europy Środkowo-Wschodniej.

Firma powstała w 2004 roku w Norwegii. Od tej pory firma rozrosła się oferując ponad 900 miejsc pracy w 11 centrach biznesowych zlokalizowanych w Czechach, Polsce, na Litwie, Łotwie, Węgrzech oraz Słowacji.

Dzięki rzetelnemu zapleczu finansowemu i technicznemu UniCall dostarcza szerokiej gamy usług w zakresie telemarketingu, sprzedaży, obsługi klienta, wsparcia technicznego, funkcjonalności back-office i doradztwa biznesowego w wielu wyspecjalizowanych dziedzinach.


Nasze wartości

Jesteśmy najlepszym rozwiązaniem na rynku bez względu na to czy potrzebujesz obsługi telemarketingu, funkcjonalnej infolinii, telefonicznego wsparcia technicznego czy też windykacji należności. Nasze kluczowe wartości to jakość, etyka, transparentna współpraca i innowacyjne rozwiązania. Dzięki nim zapewniamy naszym klientom efektywność, wydajność, profesjonalizm potrzebny do efektywnej realizacji kampanii. Wykfalifikowany personel, etyczne zasady działania i kontrola jakości jest naszym gwarantem dla osiągnięcia sukcesu w branży call center.


Dlaczego my?

Od początku istnienia firmy duży nacisk kładziemy na jakość usług i przejrzystość wszystkich procesów, zarówno przy współpracy z naszymi pracownikami jak i w kontaktach z partnerem biznesowym i klientem. Nieustannie rozwijamy nasze standardy i poszukujemy nowych, lepszych rozwiązań. Nasz sukces bazuje na wysokiej jakości usługi na każdym jej etapie, od monitorowania i planowania po implementację. Wszystko po to, aby osiągnąć jak najlepszą wydajność. Nasze call center to połączenie wysiłku mocno zmotywowanych specjalistów i najnowszej technologii.


Jakość

Każdy projekt jest i każdy Klient jest traktowany indywidualnie z największą dbałością i zaangażowaniem po to, by osiągnąć wspólny sukces. Dążymy do wyboru optymalnego rozwiązania przy wsparciu zaawansowanych technologii. Każdy z naszych Klientów ma dostęp do bieżących wyników kampanii, nagrań rozmów oraz ma możliwość przebywania w call center na każdym etapie realizacji kampanii. Technologie stosowane przez UniCall gwarantują najwyższy stopień kontroli i bezpieczeństwa powierzonych nam danych.


Technologia

Technologia jest podstawą naszej codziennej działalności i głównym narzędziem pracy. Nasza firma bazuje na międzynarodowej komunikacji. Wszystkie siedziby pracują na tym samym systemie operacyjnym, co przyczynia się do większej efektywności współpracy pomiędzy centrami UniCall w całej Europie i płynniejszej wymiany informacji między nimi. Raportowanie w obrębie tego systemu jest procesem całkowicie zautomatyzowanym, dzięki czemu nasi Team Leaderzy i Managerowie mogą skupić się na pozostałych zadaniach.


Klienci


Organizacje branżowe

UniCall aktywnie uczestniczy w wymianie doświadczeń z organizacjami branżowymi w krajach, w których prowadzimy działalność. Wspólnie wprowadzamy nową politykę i nowe sposoby pomiaru jakości, etyki, skuteczności rozwiązań technicznych związanych ze sprzedażą telefoniczną i marketingiem bezpośrednim. Należymy do następujących organizacji:

adamez
DIMSZ
ProProgressio
11
lokalizacji
45
klientów
138
projektów
670000
sprzedaży