UniCall – najlepszy wybór dla innowacyjnych rozwiązań call center w Europie

people warking in call centre

Pozyskanie klienta

  • Telemarketing
  • Cross-sell i up-sell
  • Umawianie spotkań
  • Profilowanie bazy danych i wsparcie działów sprzedaży
  • Mystery shopping oraz kontrola jakości
  • Analizy i konsultacje brandowe
managers team

Obsługa klienta

  • Najwyższe standardy obsługi klienta
  • Całkowity lub częściowy outsourcing
  • Współpraca stała lub okresowa
  • Obługa nadwyżki połączeń
  • Redukcja kosztów
office equipment

Back Office

  • Wsparcie techniczne i administracyjne
  • Precyzyjne wprowadzanie danych
  • Wielojęzykowa rejestracja
  • Rzetelne procesowanie zamówień
  • Przechowywanie, pakowanie, dostawa i kontrola jakości

Gdzie jesteśmy

office map

W UniCall doskonale rozumiemy, że w dobie ogromnej konkurencji na rynku bezpośrednia i umiejętna komunikacja z klientem jest kluczem do biznesowego sukcesu. Nasze outsourcingowe contact center zajmie się więc Państwa firmy w zakresie sprzedaży poprzez telemarketing, utrzymanie konsumentów już korzystających z Państwa usług, promocja oferty wśród potencjalnych nowych klientów oraz kreatywne kampanie marketingowe. Oprócz tego realizujemy też kompleksową obsługę Państwa usługobiorców i dbamy o zaplecze techniczne – w tym zarządzenie dokumentacją oraz obsługę przesyłek.

Siedziby naszego call center to Warszawa, Rzeszów i Bydgoszcz i to właśnie stamtąd realizujemy wszystkie nasze usługi, których pełen wykaz znajdziecie Państwo w zakładce Nasza oferta. UniCall to outsourcingowe contact center działające nie tylko w Polsce, ale i wielu krajach europejskich- Czechach, Węgrzech Słowacji, Litwie, Łotwie, Niemczech oraz innych krajach europejskich. Od lat z powodzeniem przeszczepiamy na polski grunt wzorce sprawdzone na arenie międzynarodowej , co potwierdza lista firm, z którymi mieliśmy zaszczyt współpracować.

Nasze przedsiębiorstwo funkcjonuje na rynku jako contact center już od ponad jedenastu lat. Przez ten czas zdążyliśmy dobrze poznać specyfikę branży i wypracować własne, autorskie rozwiązania sprzedażowo-marketingowe, dzięki którym współpracujemy dziś w oparciu o outsourcing z największymi markami na świecie.

Dbamy o transparentność, dlatego nieustannie macie Państwo pełen dostęp do wszystkich informacji związanych z naszymi bieżącymi działaniami i postępami kampanii. Starannie szkolimy też personel naszego call center, który na pierwszym miejscu zawsze stawia jakość obsługi klienta.

Aktualności

Infolinia dla Renault Polska

2018-06-22
Po okresie drobiazgowych przygotowań uruchomiliśmy infolinię Renault Polska dla wsparcie marek Renault i Dacia na rynku polskim. Obsługa obejmuje infolinię ogólną oraz dedykowane wparcie techniczne dla systemów multimedialnych oraz portali MyRenault i MyDacia.  Renault wyszło naprzeciw oczekiwaniom kierowców, aby zapewnić wygodne kontakt w kwestiach technicznych w coraz bardziej skomputeryzowanym świecie motoryzacji. ...

Infolinia dla Inomeda

2018-03-20
Nasz zespół zapewnia wsparcie dla maści Flexiseq®, która jest unikalnym, nagradzanym środkiem przeciw pomagającym w zwyrodnieniach stawów, artretyzmie i innych dolegliwościach związanych ze stawami, którego Inomeda jest wyłącznym dystrybutorem na terenie Polski. Flexiseq® bazuje na nanotechnologii, przez co zapewnia ulgę w bólu porównywalną ze środkami przeciwbólowymi dostępnymi wyłącznie na receptę.  Skuteczność zastosowanych rozwiązań została potwierdzone w trakcie badań klinicznych. ...

BSS Forum Gdynia - fotorelacja

2018-02-28
Poniżej przedstawiamy, krótką fotorelację z BSS Forum w Gdyni - wydarzenie organizowane przez Pro Progressio. Wzięliśmy udział w panelu Hard Talk: Techniczna strona Call Contact Center. Potrzeby branży vs. oferta dostawców. Wszystkie zdjęcia dzięki uprzejmości Pro Progressio. 

Zaproszenia na cykl konferencji

2017-11-30
Wspieramy jeden z wiodących polskich banków realizacji cyklu darmowych konferencji adresowanych do sektora MŚP. Konferencje są realizowane w dwóch turach: pierwsza rozpoczyna się w listopadzie i trwa do początku grudnia, natomiast drugą rozpoczynamy w połowie stycznia.    ...

Kolejna kampania dla KaVo

2017-06-26
Na początku miesiąca rozpoczęliśmy kolejną kampanię dla KaVo Polska, który jest wiodącym, niemieckim producentem sprzętu stomatologicznego. Celem projektu jest promocja produktów KaVo pośród potencjalnych nabywców zidentyfikowanych w trakcie poprzednich edycji.  Oprócz realizacji kampanii telemarketingowe dodatkową usługą realizowaną przez Unicall była deduplikacja i standaryzacja  bazy danych, między innymi numerów telefonów, które następnie zostały eksportowane bezpośrednio do systemu CRM. 

11
lokalizacji
45
klientów
138
projektów
670000
sprzedaży