Profesjonalne usługi call/contact center

people warking in call centre

Pozyskanie klienta

  • Telemarketing
  • Cross-sell i up-sell
  • Umawianie spotkań
  • Profilowanie bazy danych i wsparcie działów sprzedaży
  • Mystery shopping oraz kontrola jakości
  • Analizy i konsultacje brandowe
managers team

Obsługa klienta

  • Najwyższe standardy obsługi klienta
  • Całkowity lub częściowy outsourcing
  • Współpraca stała lub okresowa
  • Obługa nadwyżki połączeń
  • Redukcja kosztów
office equipment

Back Office

  • Wsparcie techniczne i administracyjne
  • Precyzyjne wprowadzanie danych
  • Wielojęzykowa rejestracja
  • Rzetelne procesowanie zamówień
  • Przechowywanie, pakowanie, dostawa i kontrola jakości

Gdzie jesteśmy

office map

W UniCall doskonale rozumiemy, że w dobie ogromnej konkurencji na rynku bezpośrednia i umiejętna komunikacja z klientem jest kluczem do biznesowego sukcesu. Nasze outsourcingowe contact center zajmie się więc Państwa firmy w zakresie sprzedaży poprzez telemarketing, utrzymanie konsumentów już korzystających z Państwa usług, promocja oferty wśród potencjalnych nowych klientów oraz kreatywne kampanie marketingowe. Oprócz tego realizujemy też kompleksową obsługę Państwa usługobiorców i dbamy o zaplecze techniczne – w tym zarządzenie dokumentacją oraz obsługę przesyłek.

Siedziby naszego call center to Warszawa, Rzeszów i Bydgoszcz i to właśnie stamtąd realizujemy wszystkie nasze usługi, których pełen wykaz znajdziecie Państwo w zakładce Nasza oferta. UniCall to outsourcingowe contact center działające nie tylko w Polsce, ale i wielu krajach europejskich- Czechach, Węgrzech Słowacji, Litwie, Łotwie, Niemczech oraz innych krajach europejskich. Od lat z powodzeniem przeszczepiamy na polski grunt wzorce sprawdzone na arenie międzynarodowej , co potwierdza lista firm, z którymi mieliśmy zaszczyt współpracować.

Nasze przedsiębiorstwo funkcjonuje na rynku jako contact center już od ponad jedenastu lat. Przez ten czas zdążyliśmy dobrze poznać specyfikę branży i wypracować własne, autorskie rozwiązania sprzedażowo-marketingowe, dzięki którym współpracujemy dziś w oparciu o outsourcing z największymi markami na świecie.

Dbamy o transparentność, dlatego nieustannie macie Państwo pełen dostęp do wszystkich informacji związanych z naszymi bieżącymi działaniami i postępami kampanii. Starannie szkolimy też personel naszego call center, który na pierwszym miejscu zawsze stawia jakość obsługi klienta.

Aktualności

Nowe biuro w Warszawie

2019-02-11
Z przyjemnością prezentujemy nasze nowe warszawskie biuro przy Domaniewskiej 28. Graffit to nowoczesny, energooszczędny budynek z rozwiązaniami przyjaznymi środowisku, do którego przenieśliśmy się na początku lutego. Zapraszamy! 

BSS Forum i gala Outsourcing Stars

2019-01-31
Tym razem fotorelacja z konferencji BSS Forum wieczornej gali Outsourcing Stars, w której braliśmy udział. Zdjęcia dzięki uprzejmości Pro Progressio – organizatora wydarzenia. 

Obsługa leadów dla biura podróży

2018-09-30
Po kilku miesiącach obsługi infolinii rozszerzyliśmy współpracę o obsługę leadów, czyli klientów zainteresowanych ofertą biura, którzy pozostawili prośbę o kontakt na stronie internetowej naszego klienta. Rolą konsultanta Unicall jest możliwie najszybszy kontakt z osobą, która jest zainteresowana wycieczką i sprzedaż oferty podstawowej wraz wycieczkami fakultatywnymi. 

Infolinia dla Renault Polska

2018-06-22
Po okresie drobiazgowych przygotowań uruchomiliśmy infolinię Renault Polska dla wsparcie marek Renault i Dacia na rynku polskim. Obsługa obejmuje infolinię ogólną oraz dedykowane wparcie techniczne dla systemów multimedialnych oraz portali MyRenault i MyDacia.  Renault wyszło naprzeciw oczekiwaniom kierowców, aby zapewnić wygodne kontakt w kwestiach technicznych w coraz bardziej skomputeryzowanym świecie motoryzacji. ...

BSS Tour - Katowice

2018-06-21
19 czerwca mieliśmy przyjemność poprowadzić panel dyskusyjny na konferencji Pro Progressio z cyklu BSS Tour, której tematem przewodnim były nowoczesne technologie w biznesie. Konferencja była podzielona na bloki tematyczne odpowiadające obszarom zastosowań technologii w komunikacji. Na panelu prowadzonym przez Marcina Łukasika z Unicall na temat nowoczesnych technologii we obsłudze klienta front desku wypowiadali się Karol Dudij z Unified Factory, Krzysztof Niewidziajło z Cludo i Michał Góra z Alfavox.  

11
lokalizacji
45
klientów
138
projektów
670000
sprzedaży