>
OFERTA

Obszary kompetencji

E-commerce

E-commerce
  • Obsługa zamówień
  • Obsługa klienta
  • Back office
  • Back office palaikymas
  • Wsparcie kampanii TV
  • Obsługa kampanii w mediach społecznościowych

Finanse

Finanse
  • Leady dla kredytów
  • Sprzedaż produktów bankowych
  • Sprzedaż ubezpieczeń
  • Back office
  • Kompleksowa obsługa klienta
  • Infolinie

Energetyka

Energetyka
  • Sprzedaż taryf do klientów prywatnych
  • Sprzedaż do biznesu - taryfy B i C
  • Leady
  • Obsługa klienta
  • Helpdesk
  • Wsparcie back office

Motoryzacja

Motoryzacja
  • Obsługa klienta
  • Wsparcie techniczne
  • Wsparcie assistance 24/7
  • Leady dla marketingu
  • Wsparcie dla dealerów samochodowych
  • Obsługa back office

Biura podróży

Biura podróży
  • Obsługa klienta
  • Infolinia
  • Back office
  • Helpdesk
  • Obsługa leadów z agencji marketingowych

Inne

Inne
  • Umawianie spotkań dla działów sprzedaży
  • Zdalna sprzedaż produktów
  • Sparcie techniczne
  • Obsługa poleceń zapłaty
  • Infolnie
  • Wirtualne recepcja

Rodzaje usług

IN Arrow Up
Obsługa klienta

Całkowity outsourcing obsługi klienta

Częściowy outsourcing obsługi klienta (recepcja, poczta, helpdesk)

Współpraca w okresach kryzysowych

Pomocny helpdesk

Efektywne wsparcie techniczne

Kompleksowa kampanii marketingowej

Nasze call center oferują szeroki wachlarz aktywnych form sprzedaży oraz usługi informacyjno-analityczne, które mają zastosowanie na rynku detalicznym i biznesowym jak również dają wiele innych możliwości na polu marketingowym (np. podczas wprowadzania nowego produktu, prowadzenia badań rynkowych, wspierania kampanii internetowych itp.).

Jesteśmy do Państwa dyspozycji w wyżej wymienionych dziedzinach działania, jednakże poza wspomniana różnorodnością naszej oferty możemy też asystować Państwa firmie w sprzedaży, obsłudze klienta, planowaniu i implementacji wyników analiz rynkowych. Służymy biznesową konsultacją. Zaufaj nam, nawiąż z nami współpracę, dla osiągnięcia wspólnej korzyści.

Sprzedaż i leady

Sprzedaż produktów i usług

Tworzenie i profilowanie baz danych

Cross-sell I up-sell do obecnych Klientów

Mystery shopping – testowanie działu sprzedaży i obsługi klienta

Badanie rynku CATI w dowolnie obranych dziedzinach

Umawianie spotkań dla przedstawicieli handlowych

Nasze call center oferują szeroki wachlarz aktywnych form sprzedaży oraz usługi informacyjno-analityczne, które mają zastosowanie na rynku detalicznym i biznesowym jak również dają wiele innych możliwości na polu marketingowym (np. podczas wprowadzania nowego produktu, prowadzenia badań rynkowych, wspierania kampanii internetowych itp.).

Jesteśmy do Państwa dyspozycji w wyżej wymienionych dziedzinach działania, jednakże poza wspomniana różnorodnością naszej oferty możemy też asystować Państwa firmie w sprzedaży, obsłudze klienta, planowaniu i implementacji wyników analiz rynkowych. Służymy biznesową konsultacją. Zaufaj nam, nawiąż z nami współpracę, dla osiągnięcia wspólnej korzyści.

Back Office Round Arrows
Back office

Procesowanie złożonych zamówień

Dokładne wprowadzanie i archiwizowanie danych

Magazynowanie i inwentaryzacja

Sprawna obsługa poczty

Działanie kompleksowe: od pakowania do dostarczenia

Logistyka bezpiecznego transportu przesyłek

UniCall oferuje wszystkie dostępne formy administrowania i obsługi technicznej w ramach działalności określanej mianem back-office. Możemy wesprzeć Twoją firmę pozostawiając do dyspozycji szeroki wachlarz usług, które elastycznie dopasujesz do własnych potrzeb. Oprócz gwarancji jakości zapewniamy wprowadzanie danych, obsługę procesu rejestracji, przyjmowanie zamówień jak i całkowite zarządzanie sprzedażą internetową (np. przyjmowanie zgłoszeń, pakowanie produktu, logistyka transportu, sortowanie, inwentaryzacja, dostawa itp.). UniCall posiada solidne zaplecze do zarządzania operacjami back-office w Europie i z pewnością podoła działaniu w pełnym zakresie. Dzięki znakomitej znajomości języków obcych nasi pracownicy sprostają nawet najbardziej wymagającym zleceniom międzynarodowych korporacji, które wymagają scentralizowanej i monitorowanej obsługi w kategorii back-office.

Wdrożenie

OKREŚLENIE ZAŁOŻEŃ

PODPISANIE UMOWY

PRZYGOTOWANIE TECHNICZNE

REKRUTACJA I SZKOLENIA

URUCHOMIENIE PROJEKTU

PYTANIA

{{ faq.question }}

{{ faq.answer }}