Telefoniczna obsługa klienta

Na sukces przedsiębiorstwa składa się nie tylko dobra oferta oraz działania marketingowe napędzające sprzedaż. Bardzo ważnym czynnikiem jest również otwartość na potrzeby klienta i ułatwiony kontakt z przedstawicielem firmy. By obsługa infolinii czy też reklamacji nie pochłaniała zbyt dużo czasu pracowników, warto skorzystać z usług outsourcingu call center. Zapewniamy, że telefoniczna obsługa klienta prowadzona przez naszych konsultantów znacznie ułatwi funkcjonowanie przedsiębiorstwa, a także wpłynie na kształtowanie jego pozytywnego wizerunku.

Call center system to nie tylko kompleksowa obsługa reklamacji i infolinii przychodzącej. To również takie usługi jak częściowy outsourcing na przykład przy przyjmowaniu rezerwacji telefonicznych, pomoc przy helpdesku czy też po prostu wsparcie przy odbieraniu nadwyżki połączeń przychodzących. Usługi świadczymy zarówno w formie stałej współpracy, jak i doraźnego wsparcia w sytuacjach kryzysowych czy też związanych z większym zainteresowaniem ofertą podczas konkretnej kampanii marketingowej.

11
lokalizacji
45
klientów
138
projektów
670000
sprzedaży