Obszary kompetencji
E-commerce
- Obsługa zamówień
- Obsługa klienta
- Wsparcie back office
- Wsparcie kampanii TV
- Obsługa kampanii w mediach społecznościowych
Finanse
- Leady dla kredytów
- Sprzedaż produktów bankowych
- Sprzedaż ubezpieczeń
- Obsługa klienta
- Wsparcie back office
- Infolinie
Energetyka
- Sprzedaż taryf do klientów prywatnych
- Sprzedaż do biznesu - taryfy B i C
- Leady
- Obsługa klienta
- Helpdesk
- Wsparcie back office
Motoryzacja
- Obsługa klienta
- Wsparcie techniczne
- Wsparcie assistance 24/7
- Leady dla marketingu
- Wsparcie dla dealerów samochodowych
- Obsługa back office
Biura podróży
- Obsługa klienta
- Infolinia
- Back office
- Helpdesk
- Obsługa leadów z agencji marketingowych
Inne
- Umawianie spotkań dla działów sprzedaży
- Zdalna sprzedaż produktów
- Sparcie techniczne
- Obsługa poleceń zapłaty
- Infolnie
- Wirtualne recepcja
Rodzaje usług
Całkowity outsourcing obsługi klienta
Częściowy outsourcing obsługi klienta (recepcja, poczta, helpdesk)
Współpraca w okresach kryzysowych
Pomocny helpdesk
Efektywne wsparcie techniczne
Kompleksowa kampanii marketingowej
Nasze call center oferują szeroki wachlarz aktywnych form sprzedaży oraz usługi informacyjno-analityczne, które mają zastosowanie na rynku detalicznym i biznesowym jak również dają wiele innych możliwości na polu marketingowym (np. podczas wprowadzania nowego produktu, prowadzenia badań rynkowych, wspierania kampanii internetowych itp.).
Jesteśmy do Państwa dyspozycji w wyżej wymienionych dziedzinach działania, jednakże poza wspomniana różnorodnością naszej oferty możemy też asystować Państwa firmie w sprzedaży, obsłudze klienta, planowaniu i implementacji wyników analiz rynkowych. Służymy biznesową konsultacją. Zaufaj nam, nawiąż z nami współpracę, dla osiągnięcia wspólnej korzyści.
Sprzedaż produktów i usług
Tworzenie i profilowanie baz danych
Cross-sell i up-sell do obecnych Klientów
Tajemniczy klient – testowanie działu sprzedaży i obsługi klienta
Badanie rynku CATI w dowolnie obranych dziedzinach
Umawianie spotkań dla przedstawicieli handlowych
Nasze call center oferują szeroki wachlarz aktywnych form sprzedaży oraz usługi informacyjno-analityczne, które mają zastosowanie na rynku detalicznym i biznesowym jak również dają wiele innych możliwości na polu marketingowym (np. podczas wprowadzania nowego produktu, prowadzenia badań rynkowych, wspierania kampanii internetowych itp.).
Jesteśmy do Państwa dyspozycji w wyżej wymienionych dziedzinach działania, jednakże poza wspomniana różnorodnością naszej oferty możemy też asystować Państwa firmie w sprzedaży, obsłudze klienta, planowaniu i implementacji wyników analiz rynkowych. Służymy biznesową konsultacją. Zaufaj nam, nawiąż z nami współpracę, dla osiągnięcia wspólnej korzyści.
Procesowanie złożonych zamówień
Dokładne wprowadzanie i archiwizowanie danych
Magazynowanie i inwentaryzacja
Sprawna obsługa poczty
Działanie kompleksowe: od pakowania do dostarczenia
Logistyka bezpiecznego transportu przesyłek
UniCall oferuje wszystkie dostępne formy administrowania i obsługi technicznej w ramach działalności określanej mianem back-office. Możemy wesprzeć Twoją firmę pozostawiając do dyspozycji szeroki wachlarz usług, które elastycznie dopasujesz do własnych potrzeb. Oprócz gwarancji jakości zapewniamy wprowadzanie danych, obsługę procesu rejestracji, przyjmowanie zamówień jak i całkowite zarządzanie sprzedażą internetową (np. przyjmowanie zgłoszeń, pakowanie produktu, logistyka transportu, sortowanie, inwentaryzacja, dostawa itp.). UniCall posiada solidne zaplecze do zarządzania operacjami back-office w Europie i z pewnością podoła działaniu w pełnym zakresie. Dzięki znakomitej znajomości języków obcych nasi pracownicy sprostają nawet najbardziej wymagającym zleceniom międzynarodowych korporacji, które wymagają scentralizowanej i monitorowanej obsługi w kategorii back-office.
Wdrożenie
OKREŚLENIE ZAŁOŻEŃ
PODPISANIE DOKUMENTÓW
PRZYGOTOWANIE TECHNICZNE
REKRUTACJA I SZKOLENIA
URUCHOMIENIE
PYTANIA
{{ faq.answer }}